Παρασκευή 5 Ιανουαρίου 2018

Έννοια σου | Μετερίζι





Δεν λέω έχω και εγώ πληγές.Κάποιες ανοιχτές,κάποιες κλειστές.Κάτι χαστούκια
και κάποιες που ακόμα τρέχει αίμα.Και όποιες άθελα μου δημιούργησα , έννοια σου και
με κάνουν κάποια βράδια να αργώ να κλείσω τα μάτια μου...
Ο καθένας λοιπόν γεννιέται με έναν ρόλο , ίσως να τον διαλέγει ή να του τον δημιουργούν.

Ένας από τους σημαντικούς ανθρώπους στη ζωή μου, μου είπε :

Εσύ είσαι από τα μέρη που σφίγγουνε το χέρι 
που κοιτούν βαθιά στα μάτια όποιον κι όποια υποφέρει...

Είμαι περήφανη που έστω κι ένας άνθρωπος σε αυτόν τον κόσμο κατάλαβε τι έχω κρυμμένο 
μέσα μου.Αγαπώ λοιπόν και διαλέγω ανθρώπους που έχουν πληγές και αν ξαναγεννιόμουν πάλι
θα διάλεγα να ακούω,να αφουγκράζομαι,να κρατάω ένα πληγωμένο χέρι , να νιώθω μια πληγωμένη καρδιά,να νιώθω τον πόνο του άλλου ακόμα και στις σιωπές του...
Κυρίως σε εκείνες , μα πάνω από όλα να σέβομαι το παρελθόν του.

Αυτή είναι η ψυχή μου.

Σοφία Λογαρά


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου